AlteleVacante si calatorii

City break la Sunny Beach

Staţiunea Sunny Beach este cea mai mare şi cea mai celebră staţiune a litoralului bulgăresc, aflată la o distanţă de proximativ 360 km de Bucureşti.

Traseu spre Sunny Beach

Noi am plecat din Zimnicea, cel mai sudic oraş al ţării noastre şi am decis să mergem cu maşinile proprii. Am trecut vama pe la Giurgiu, unde, deşi erau foarte multe maşini, se trecea destul de repede şi am făcut aproximativ 5 ore până la Sunny Beach. Am fost direcţionati din vamă să ocolim Varna, pe unde ne propusesem iniţial să mergem, deoarece se efectuau lucrari la pod, şi am ocolit prin Shumen. Un drum  pe care am mers foarte greu pe o porţiune de aprox.30 de km, fiind un drum de ţară. Am mers de la Ruse la Shumen, iar apoi la Sunny Beach. Pentru că parcarea hotelului unde am fost cazaţi era plină, am fost indrumaţi să parcăm maşinile in parcarea altui hotel aflat în vecinătatea hotelui nostru, contra unei sume de 10 leva pe zi.

Cazare la Iberostar Resort

Hotelul Iberostar este, poate, cel mai frumos şi mai impunător din zonă, un hotel de 4 stele unde condiţiile de cazare au fost excelente. Avea 2 piscine imense, dimineata 2-3 animatoare îi înviorau pe copii, la fel şi după amiaza, aveau activităţi de dans, karaoke şi diverse jocuri. Ȋn fiecare seară se ofereau spectacole cu dansuri tradiţionale bulgăreşti, foarte frumoase de altfel, spectacole cu foc şi flăcări, numere de magie şi alte dansuri la care erau invitaţi toţi copiii.

Obiective turistice în Sunny Beach

La doar 100 de metri de hotelul Iberostar, se află plaja. O plajă lungă de aproximativ 8 km cu nisip foarte fin şi cu apă limpede ce oferea turiştilor o imagine superbă. Este ideală pentru o şedinţă foto cum am facut noi. Fiind la începutul lui mai, nu se putea face plajă, totuşi turiştii se puteau plimba liniştiti şi puteau vizita magazinele aflate pe malul mării.

Parcul de distracţii Aqua Park, aflat in partea de vest a staţiunii, un parc foarte mare care cuprinde 13 tobogane şi o piscina, este ca un magnet vara pentru tinerii turişti.

De altfel, staţiunea Sunny Beach este recunoscută şi pentru viaţa de noapte oferită tinerilor turişti, pentru  numeroasele baruri şi cluburi de noapte, discoteci sau restaurante.

Sunny Beach în imagini

De povestit, am povestit, acum să vă şi arăt frumuseţea acestei staţiuni:

Rahela

Bine ai venit in bucataria mea virtuala! Sunt Rahela, autorul blogului Farfuria cu gust si va propun retete simple traditionale, dar si retete din bucatria internationala adaptate gustului nostru.