AlteleVacante si calatorii

Popeye Village Malta

Popeye Village Malta este o locatie neobisnuita ce a fost creata initial ca un platou de filmare pentru un film din anii ’80. Acum aceasta locatie este de fapt un parc tematic unde poti petrece o zi intreaga. Intrarea in acest parc tematic se face contra sumei de 16 euro si fiecare vizitator primeste floricele si 2 carti postale.

Pentru un arhipelag mic, Malta are multe de oferit. Fie ca este vorba de plimbari pe stradutele inguste, fie ca te pierzi printre cladirile vechi si impunatoare, fie ca vrei sa faci snorkeling in apele surprinzator de turcoaz sau plaja pe plajele deosebite, fie ca vrei sa calci pragul catorva platouri de filmare si sa te pui in pielea personajelor, Malta ti le poate oferi pe toate. Daca aveti impresia ca 4-5 zile vor fi suficiente aici, va inselati. Am stat 7 zile si tot nu am reusit sa vizitam tot ce ne-am propus.

Cum ajungem la Popeye Village

Din Sliema, locul unde am fost aczati,  a fost nevoie sa schimbam 2 mijloace de transport. Am plecat cu autobuzul 222 pana la Melieha, iar apoi am mers cu microbuz special ce facea curse doar spre Popeye Village. Drumul este anevoios si lung, nu se poate ajunge pe jos. De altfel, mai toate obiectivele turistice din Malta sunt la distanta maricica unele de celelalte, astfel incat este imposibil sa ajungi pe jos.

Este necesar sa aveti instalat pe telefon aplicatia Moovit. Cu ajutorul acesteia am vazut cate statii avem de mers, unde trebuie sa coboram si ce mijloace de transport ajung la diferitele obiective turistice. Biletul de autobuz cost 2 euro si etse valabil 2 ore.

Ce poti face la Popeye Village

Poti petrece o zi intreaga la Popeye Village fara sa te plictisesti.  De cum am pasit portile pragului, ne-au atras atentia 2 animatori-actori ce interpretau o mini scena din film. Am fost invitati sa jucam in propriul nostru film si, fiind insotiti de copii, am acceptat. Ne-am amuzat copios timp de o jumatate de ora in timp ce regizorul ne dadea indicatiile de rigoare. A fost minunat. Dupa 10 minute de asteptare, am mers in sala de cinematograf si am urmarit filmul nostru savurand o portie de floricele. A fost o senzatie unica, am fost actori de o zi si a fost minunat.

In urmatoarele casute amenajate se poate urmari filmul, exista o alta casuta cu suveniruri, exista o terasa unde te poti racori si multe locuri amenajate pentru palja. Insa, au si piscina si am ales sa mergem aici cu copii. Dragut, curat si relaxant.

La Popeye Village marea are o culoare deosebita, superba, iar peisajul de ansamblu este minunat, un peisaj de film.

La intoarcere am luat un Bolt pentru a ajunge in oras caci microbuzele cu care am ajuns nu mai circulau.

Cazare

Ne-am cazat intr-un apartament superb situat pe malul marii in Sliema, La Rive Apartment. Va recomand acest apartament cu vedere la mare si va recomand si Sliema ca si locatie de cazare. Este un orasel superb, l-am indragit de cum am coborat din Bolt. Pentru mai multe detalii despre aceasta cazare, dati clic aici.

Am scris depre intreaga experienta in Malta, despre obiective turistice si plaje aici.

Rahela

Bine ai venit in bucataria mea virtuala! Sunt Rahela, autorul blogului Farfuria cu gust si va propun retete simple traditionale, dar si retete din bucatria internationala adaptate gustului nostru.